Szkolenie online

Szkolenie online: Zarządzanie czasem własnym - organizacja i podnoszenie efektywności pracy

Szkolenie online: Zarządzanie czasem własnym - organizacja i podnoszenie efektywności pracy

Terminy szkolenia

19-20 listopada 2020 Online
Wirtualna sala/Szkolenie Zdalne/Live Meeting
15-16 grudnia 2020 Online
Wirtualna sala/Szkolenie Zdalne/Live Meeting

Informacje dodatkowe

Szkolenie on-line będzie realizowane na platformie Zoom Meetings.

Opis szkolenia i cel

Efektywność jest niewątpliwie zaletą. Chcemy mieć więcej energii i realizować więcej zadań przy mniejszym wysiłku, jednocześnie być przy tym bardziej zrelaksowanym. Dla każdego z nas ważne jest, by mieć pewność, że cokolwiek robimy w danym momencie, jest dokładnie tym, co powinniśmy robić. Mimo przytłaczającej nas liczby obowiązków, możliwe jest, abyśmy byli skuteczni w swoich działaniach, zachowując trzeźwość umysłu, poczucie kontroli nad sytuacjami, i przyjemne uczucie spokoju.

Celem głównym szkolenia jest nauczenie uczestników, w jaki sposób być maksymalnie efektywnym w swoich działaniach przy zachowaniu stanu relaksu, odprężenia i poczucia kontroli.
 

Korzyści dla uczestników

  • dowiedzą się, od czego zależy efektywność osobista i jak ją podnieść na wyższy poziom,
  • nauczą się poprawnie formułować swoje cele a potem łatwo i przyjemnie je osiągać,
  • nauczą się planować swoje działania na podstawie wartości i priorytetów,
  • poznają skuteczne metody kontrolowania i planowania bieżących spraw,
  • opracują swój osobisty sposób zwalczania odkładania spraw na później,
  • dowiedzą się, jak skutecznie wprowadzać do swojego życia nowe, pożyteczne nawyki
  • nauczą się w większym stopniu działać bezstresowo i z większą koncentracją,

Metody szkolenia

Szkolenie prowadzimy w formule on-line z wykorzystaniem metod aktywizujących uczestników. 

Program szkolenia

Sesja 1 EFEKTYWNOŚĆ OSOBISTA

  1. Filary efektywności osobistej
  2. Sposoby na zwiększanie poczucia skuteczności osobistej
  3. Bariery w skutecznym zarządzaniu sobą w czasie
  4. Analiza własnego czasu pracy i stylu zarządzania zadaniami

Sesja 2 MOTYWUJĄCE CELE I WARTOŚCI

  1. Od wartości po sensowne cele – koło życia
  2. Zasady wyznaczania motywujących celów
  3. Metody sprawdzania ekologii celu
  4. Automotywacja do realizacji celów – o sile woli i motywach

Sesja 3 PLANOWANIE i ZARZĄDZANIE CZASEM WE WSPÓŁPRACY Z INNYMI

  1. Jak wyznaczać priorytety
  2. Metoda Eisenhowera i ABC na planowanie priorytetów
  3. Techniki i reguły planowania dnia i tygodnia
  4. Asertywność w zarządzaniu sobą w czasie
  5. Delegowanie zadań 

2 dzień
Sesja 4 O PROKRASTYNACJI

  1. Czym jest nawyk odkładania na później i dlaczego to robimy?
  2. Sposoby na prokrastynację
  3. Mój osobisty sposób na odwlekanie

Sesja 5 O TWORZENIU NAWYKÓW

  1. Czym są nawyki i jak nas wspierają w życiu
  2. Mapa moich wspierających i ograniczających nawyków
  3. Jak kształtować nawyk w 30 dni?
  4. Metoda „baby steps” w tworzeniu nawyków

Sesja 6 – STRES A EFEKTYWNOŚĆ OSOBISTA

  1. Czym jest stres i co nas stresuje?
  2. Jaki mamy wpływ na sposób odczuwania stresu i jak to wpływa na naszą efektywność?
  3. Efektywność energetyczna a realizacja celów w czasie
  4. Podsumowanie szkolenia
     

Formularz kontaktowy

Pobierz ofertę

pobierz ofertę:PDFDOC