Szkolenie otwarte

Budowanie wizerunku menedżera - szkolenie z Ireną Kamińską-Radomską i Dominiką Grodowską

Budowanie wizerunku menedżera - szkolenie z Ireną Kamińską-Radomską i Dominiką Grodowską

Terminy szkolenia

26-27 listopada 2020 Warszawa
Hotel Golden Tulip Warsaw Airport****
25-26 marca 2021 Zakopane
Hotel Mercure Kasprowy***
10-11 czerwca 2021 Gdańsk
Hotel Novotel Marina***

Szkolenia online

Opis szkolenia i cel

Szkolenie jest skierowane do wszystkich tych, którym zależy na nieskazitelnym wizerunku. Uczestnicząc w tym szkoleniu, dowiedzą się Państwo, jak:

  • wypracować dobre nawyki
  • zbudować postawę wzbudzającą szacunek, zaufanie i autorytet
  • komunikować się skutecznie nawet w sytuacjach konfliktowych

Dominika Grodowska - Trener Progress Project

Ekspert ds. etykiety, protokołu dyplomatycznego, różnic kulturowych, wizerunku oraz wystąpień publicznych. Jest certyfikowanym trenerem od 14 lat. Do zawodu trenera przygotowywała się w The Protocol School of Poland oraz w prywatnym Studiu Aktorskim im. Doroty Pomykały. Przeszkoliła tysiące osób z zakresu komunikacji, savoir-vivre’u, różnic kulturowych, dress code’u oraz wizerunku. Jest cenioną prelegentką podczas konferencji globalnych korporacji. Prowadzi również wykłady na uczelniach:

  • „Autoprezentacja i nauka o komunikowaniu się” - Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach Wydział Dziennikarstwa Ekonomicznego
  • „Różnice kulturowe” – Clark University w Warszawie
  • „Etykieta w biznesie” – Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • „Etykieta w biznesie” - Akademia im. Leona Koźmińskiego w Warszawie
  • „Sztuka wystąpień publicznych” – Akademia im. Leona Koźmińskiego w Warszawie
  • „Savoir-vivre” – Akademia Św. Królowej Jadwigi w Poznaniu
  • „Wizerunek” – Akademia Górniczo-Hutnicza w Krakowie
  • „Dress code” – Collegium Civitas w Warszawie

Ekspert etykiety w programie Pytanie na Śniadanie: 2016 do teraz.Jest stałym gościem w mediach:

  • Ekspert etykiety w Radio Dla Ciebie RDC – 2013-2016.
  • Współpraca z magazynem Joy: 2016 – 2017.
  • Autorka artykułów dla miesięcznika „Food Service”.
  • Autorka poradnika „Savoir-vivre służbowy” – 2016.
  • Gość w TVP info, TVP 1, TVP 2 – 2015, 2016, 2017,
  • (relacja na żywo ślubu księcia Harry’ego i Meghan Markle) 2018.
  • Gość w TVN „Dzień dobry TVN” 2016, 2018.
  • Stała współpraca miesięcznikiem „Kadra Kierownicza w Administracji” w latach 2011 – 2012.
  • Autorka książki: „Savoir-vivre w urzędzie”, Wrocław, 2012.
  • W latach 2008-2009 prowadziła cotygodniowy program na żywo poruszający zagadnienia savoir-vivre’u na antenie radio-telewizji TVS.

Dr Irena Kamińska-Radomska - Trener Progress Project

Wykładowca i trener; Wiedzę z zakresu międzynarodowego protokołu i etykiety biznesu oraz wystąpień publicznych zdobywała w The Protocol School of Washington w Waszyngtonie pod okiem największych ekspertów, m.in. u Johnatana Mollera – szefa protokołu Białego Domu, uzyskując certyfikat i międzynarodową licencję. Przeszkoliła około dwudziestu tysięcy osób z zakresu komunikacji międzyludzkiej, etykiety biznesu, dress code’u, międzykulturowego protokołu oraz wystąpień publicznych.

Mentorka w cyklicznym programie „Projekt Lady” (TVN). Gość/ekspert TVN, TVN 24, TVN 24 BiŚ, TYP1, TVP2, TVP INFO, Polsat News, RMF FM, radiowej „Trójki”, Radia RDC, Programu I Polskiego Radia, Polskiego Radia 24, Polskiego Radia 1030 Chicago.
Wykładowca na Dziennikarstwie w Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach oraz w Akademii Leona Koźmińskiego. Prowadziła zajęcia z komunikacji międzykulturowej oraz protokołu międzynarodowego dla studentów z całego świata.

Autorka kilkuset artykułów wydawanych w Polsce i USA oraz pięciu książek:

  • „Etykieta biznesu, czyli międzynarodowy język kurtuazji”
  • „Kultura biznesu. Normy i formy”
  • „Współczesna etykieta biznesu w codziennej praktyce w Polsce”
  • „Dress code dla kobiet” (współautorka)
  • „Jak zostać damą” (współautorka)

Czas trwania

16 godzin dydaktycznych - 2 dni

Program szkolenia

Moduł I

Autoprezentacja i komunikacja w biznesie

Zdarza się, że przy dobrych intencjach – nieświadomie – pracownicy mogą wywołać niezadowolenie klienta.

Czasem wystarczy zakłócić kolejność uścisków dłoni albo zwrócić się w nieodpowiedniej formie, żeby klient nagle  zmienił zdanie o firmie. Przyczyny jednak nie poda…

Tematy:

  1. Powitania, moc pierwszego wrażenia
    • Uścisk dłoni
    • Pierwszeństwo powitań
    • Rodzaje uścisków dłoni
    • Jak się uchronić przed natarczywym potrząsaniem
    • Postawa
    • Intonacja
    • Kontakt wzrokowy
    • Dystans
  2. Wizytówka
    • Formy przekazywania i otrzymywania wizytówek
    • Miejsce na wizytówki
    • Brak wizytówek
    • Dopisywanie informacji
    • Znaki na wizytówkach
  3. Przedstawianie osób
    • Formuły
    • Komunikacja niewerbalna
    • Precedencja
    • Tytułowanie kurtuazyjne, naukowe i służbowe
    • Formy adresatywne
    • Zapamiętywanie imion i nazwisk

 

Moduł II

Spotkania biznesowe przy stole

Perfekcyjne maniery przy stole, umiejętność zamawiania i akceptowania win,  prowadzenia inteligentnej rozmowy oraz eleganckiego regulowania rachunku to tylko kilka przykładów na skuteczne budowanie relacji z klientami.

Podczas tej sesji pokażemy, jak tworzyć atmosferę, w której na deser będą podpisane kontrakty.

Tematy:

  1. Zasady precedencji na przyjęciach
  2. Nakrycie stołu – oficjalne przyjęcie
  3. Przegląd sztućców
  4. Zajmowanie miejsca
  5. Postawa przy stole i wstawanie od stołu w trakcie posiłku
  6. Serwetki (przed, w trakcie posiłku i po)
  7. Kiedy można zacząć jeść i wznosić toasty
  8. Small talk – prowadzenie rozmów przy stole; tematy „zakazane”
  9. Obowiązki gospodarzy\gości
  10. Jak jeść trudne potrawy (desery, homary, małże...)
  11. Przyjęcia bufetowo-zasiadane
  12. Maniery przy stole, jak wybrnąć z kłopotliwej sytuacji
  13. Najczęściej popełniane faux pas
  14. Etykieta wznoszenia toastów
  15. Jak i kiedy sięgać po kieliszek
  16. Zasady udanego przyjęcia na stojąco:
    • Przygotowanie ze strony gościa i gospodarza
    • Nawiązywanie nowych kontaktów, do kogo można podejść
    • Zagajenie oraz tematy, których należy unikać, sztuka small talk’u
    • Rotowanie
    • Korzystanie z bufetu
    • Jak zrobić „mocne” wejście, zdobyć autorytet

 

Moduł III

Budowane renomy przez wizerunek

Świadomość tego, że jest się dobrze ubranym, daje ogromną dawkę spokoju i pewności siebie.

Poza tym wygląd zewnętrzny jest silnym narzędziem komunikacji. Podczas tej sesji szkolenia skupimy się na tym, aby wyglądać pięknie, jak również, aby strój „mówił” to, co faktycznie chcielibyśmy o sobie powiedzieć.

Tematy:

  1. Wygląd w zgodzie z osobowością
  2. Budowanie autorytetu poprzez wizerunek
  3. Wizerunek wzbudzający zaufanie
  4. Zasady doboru stroju i akcesoriów do okazji
  5. Jak się ubrać, gdy brak informacji na zaproszeniu
  6. Strój formalny, półformalny i nieformalny
  7. Strój wizytowy a pora dnia
  8. Strój wieczorowy dla kobiety i mężczyzny
  9. Sportowa elegancja (business casual/casual smart)
  10. Strój sportowy (casual)
  11. Dress code i moda – czy mogą współistnieć
  12. Różnice między strojem biznesowym a ubiorem poza pracą
  13. Spojrzenie z daleka – sylwetka a ubranie
  14. Jak poprawić to, czym obdarzyła nas natura
  15. Jak wypracować swój własny styl
  16. Związek ubioru z osobowością i typem wykonywanej działalności
  17. Spojrzenie z bliska – analiza kolorystyczna naturalnego wyglądu
  18. Jak dobrać fryzurę
  19. Buty – podstawa garderoby i stylu
  20. Kompletna garderoba służbowa, jak komponować garderobę
  21. Strój typu „casual smart” w pracy
  22. Podróże służbowe – co powinno znaleźć się w walizce
  23. Czy warto kupować u jednego producenta

 

Moduł IV

Komunikacja

„Sposób, w jaki komunikujemy się z innymi, determinuje jakość naszego życia”

- T. Robbins

Komunikujemy się wszyscy, ale czy robimy to prawidłowo? Czy nasze komunikaty są spójne, czytelne i osiągają pożądany efekt? Podczas tego modułu skupimy się na udoskonaleniu umiejętności komunikacyjnych, które ułatwią nawiązywanie trwałych relacji oraz osiąganie wyznaczonych celów.

Tematy:

  1. Proces komunikacji – kanały przekazu informacji.
  2. Komunikacja werbalna – przekazywanie informacji, przyczyny błędów i przekłamań, unikanie błędów komunikacji werbalnej: pytania, słuchanie, parafrazy, klaryfikacje.
  3. Komunikacja z klientem wewnętrznym i zewnętrznym – zrozumienie, zaangażowanie i dostosowanie; przyczyny braku zrozumienia.
  4. Trudny klient - sposoby reakcji.
  5. Przyczyny i rodzaje zachowań emocjonalnych.
  6. Opanowanie własnych emocji i reakcja na emocje klienta.
  7. Analiza transakcyjna (reakcje na prowokacje, szukanie porozumienia z pozycji dorosłego).
  8. Komunikacja niewerbalna - właściwa postawa, gesty, które obrażają innych, gesty, które należy wyeliminować.

Harmonogram

Harmonogram Dzień 1 Dzień 2
Rejestracja uczestników 9:45 - 10:00  
Zajęcia 10:00 - 11:00 9:00 - 11:00
Przerwa 11:00 - 11:15 11:00 - 11:15
Zajęcia 11:15 - 13:00 11:15 - 13:00
Obiad 13:00 - 13:45 13:00 - 13:45
Zajęcia 13:45 - 15:00 13:45 - 15:00
Przerwa 15:00 - 15:10 15:00 - 15:10
Zajęcia 15:10 - 17:00 15:10 - 16:00

Koszt inwestycji

Przy zgłoszeniu do 02 października 2020r. obowiązuje cena 2290 zł. Po tym terminie koszt wynosi 2590 zł. 

Cena dotyczy jednej osoby i zawiera: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, obiad, przerwy kawowe, certyfikat ukończenia szkolenia.

Do podanej powyżej kwoty zostanie doliczony VAT w wysokości 23%.

Dla instytucji budżetowych i pozostałych firm, które szkolenie finansują w ponad 70% z środków publicznych, istnieje możliwość wystawienia faktury VAT bez podatku VAT (ze stawką zwolnioną).

Aby uzyskać taką fakturę należy:

  • pokryć koszt szkolenia w przynajmniej 70% z środków publicznych,
  • przesłać do nas podpisane oświadczenie o finansowaniu usługi szkoleniowej ze środków publicznych.

Wzór oświadczenia do pobrania

Informacja o PDU

Formularz rejestracyjny

pobierz formularz rejestracyjny:PDFDOCpobierz ofertę:PDFDOC
zapisy on-line