Szkolenie otwarte

Zastosowanie Excel w biznesie - poziom średniozaawansowany

Zastosowanie Excel w biznesie - poziom średniozaawansowany

Terminy szkolenia

17-18 listopada 2020 Online
Wirtualna sala/Szkolenie Zdalne/Live Meeting
10-11 grudnia 2020 Zakopane
Hotel Mercure Kasprowy***

Informacje dodatkowe

Szkolenie wchodzi w skład następującego modułu. Istnieje możliwość zgłaszania uczestnictwa również na poniższy wariant:

Szkolenia online

Opis szkolenia i cel

Celem szkolenia jest wzmocnienie umiejętności wykorzystywania programu Excel z pakietu Microsoft Office. Po ukończeniu kursu uczestnik szkolenia nabędzie wiedzę odnośnie tworzenia tabel, wykresów i zestawień obliczeniowych, raportów i analiz w programie Microsoft Excel. Szkolenia ma formę wykładu połączonego z ćwiczeniami pokazującymi praktyczne wykorzystanie nabytej wiedzy.

Korzyści dla uczestników

  • poznasz i zrozumiesz zasady podstawowych i zaawansowanych funkcji arkuszy MS Excel,
  • nauczysz się jak budować szablony dokumentów,
  • nauczysz się posługiwać tabelami przestawnymi
  • będziesz potrafił dostosować MS Excel do własnych potrzeb.

Czas trwania

16 godzin dydaktycznych - 2 dni

Program szkolenia

Dzień I i II 

  1. Powtórzenie podstaw programu Excel:
    • wprowadzanie i edycja danych, wybieranie, wyszukiwanie komórek i grup komórek,
    • kopiowanie, wklejanie, wypełnianie komórek i zakresów,
    • wstawianie i praca z prostymi obiektami (grafika, ramka),
    • formatowanie graficzne. Typy danych i formatowanie według typu danych,
    • komentarze: wstawianie, wygląd, edycja,
    • nazywanie komórek i zakresów.
  2. Formuły:
    • podstawowe i najczęściej używane funkcje SUMA, MAX, MIN, ŚREDNIA,
    • adresowanie względne i bezwzględne,
    • funkcje logiczne JEŻELI.
  3. Zaawansowane formuły:
    • funkcje wyszukiwania i odwołań (wyszukaj.pionowo, indeks, podaj.pozycję),
    • funkcje matematyczne (suma.jeżeli),
    • funkcje logiczne (jeżeli, oraz, lub),
    • funkcje tekstowe.
  4. Ręczne i automatyczne przypisywanie nazw zakresom komórek - profesjonalne adresowanie bezwzględne.
  5. Zagnieżdżanie funkcji.
  6. Nazywanie komórek, zaawansowana praca z komórkami nazwanymi:
    • zakresy widoczności nazw, odwoływanie się do nazw z innych arkuszy, menedżer nazw, nazywanie powiększających się zakresów.
  7. Formatowanie warunkowe.
  8. Sortowanie danych i filtry:
    • sortowanie zaawansowane,
    • autofiltr niestandardowy,
    • filtr zaawansowany.
  9. Walidacja danych - sprawdzanie poprawności danych.
  10. Udostępnianie skoroszytu:
    • zarządzanie zmianami,
    • rejestrowanie zmian, włączanie zmian, zatwierdzanie zmian.
  11. Ochrona danych:
    • ochrona komórek, skoroszytów i arkuszy,
    • typowe scenariusze ustawiania zabezpieczeń.
  12. Wizualizacja danych czyli praca z wykresami:
    • podstawowe typy wykresów i określanie źródeł danych,
    • formatowanie wykresów:
  13. Analiza danych czyli tabele przestawne i wykresy przestawne:
    • filtrowanie i sortowanie w tabelach przestawnych,
    • grupowanie danych w tabelach przestawnych (grupowanie wg czasu, liczb, tekstu).
  14. Rozwiązanie problemu z wydrukiem arkusza czyli ustawienia wydruku arkusza, tworzenie nagłówka, stopki, ustawienia obszaru wydruku, podział stron do wydruku.

Harmonogram

Harmonogram Dzień 1 Dzień 2
Rejestracja uczestników 9:45 - 10:00  
Zajęcia 10:00 - 11:00 9:00 - 11:00
Przerwa 11:00 - 11:15 11:00 - 11:15
Zajęcia 11:15 - 13:00 11:15 - 13:00
Obiad 13:00 - 13:45 13:00 - 13:45
Zajęcia 13:45 - 15:00 13:45 - 15:00
Przerwa 15:00 - 15:10 15:00 - 15:10
Zajęcia 15:10 - 17:00 15:10 - 16:00

Koszt inwestycji

Przy zgłoszeniu do 30 października 2020r. obowiązuje cena 1050 zł. Po tym terminie koszt wynosi 1250 zł. 

Cena dotyczy jednej osoby i zawiera: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, obiad, przerwy kawowe, certyfikat ukończenia szkolenia.

Do podanej powyżej kwoty zostanie doliczony VAT w wysokości 23%.

Dla instytucji budżetowych i pozostałych firm, które szkolenie finansują w ponad 70% z środków publicznych, istnieje możliwość wystawienia faktury VAT bez podatku VAT (ze stawką zwolnioną).

Aby uzyskać taką fakturę należy:

  • pokryć koszt szkolenia w przynajmniej 70% z środków publicznych,
  • przesłać do nas podpisane oświadczenie o finansowaniu usługi szkoleniowej ze środków publicznych.

Wzór oświadczenia do pobrania

Informacja o PDU

Formularz rejestracyjny

pobierz formularz rejestracyjny:PDFDOCpobierz ofertę:PDFDOC
zapisy on-line